Mors dag-kort

Idag är det ju mors dag och även om vi firade mamma lite redan igår då hon var här och firade Julia, så kommer kortet (med stämpel fårn Bildmålarna) jag gjorde till henne här:



Själv blev jag firad i morse med sång, jordgubbar, paket och massor med kramar! I paketet låg det en liten kamera, en Casio Exilim, ska bli spännande att prova den lite! Även om jag aldrig vill byta bort min Nikon D80 mot en mindre, så känner jag ibland att jag inte orkar släpa med mig den, och då är det ju perfekt med denna lilla som går ner i handväskan! Eller om familjen åker åt olika håll och båda vill fotografera.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Underbart kort!Gillar den stämpeln! Vilken fin mors dag present du fick.Själv fick jag en efterlängtad soda streamer,har ju tjötat och tjötat om en sån läääänge nu :-)



Kram på er!

2009-05-31 @ 16:53:09
Postat av: sILLI

Love, love, love this, I love the cute girl.and the colors... Great card Sandra!

2009-06-06 @ 12:52:45
URL: http://www.silli-silli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0