Mammatema på Scrappiz

Såhär inför Mors dag har vi idag mamma-tema på Scrappizbloggen. Till det har jag gjort 2 kort och en LO, men eftersom det ena kortet är till min egen mamma, så kommer det inte förrän om en vecka när hon fått det!

Det här kortet är till min kompis mamma som också ville ha ett kort till sin mamma. Stämpeln är från Tingtura, tycker hon är väldigt söt!



Och så en LO om hur mycket jag älskar att vara mamma till mina härliga flickor. Hade egentligen tänkt hinna med att göra en LO om min egen kära mamma också, men hann inte med så det får bli till ett annat tillfälle!



I morse vaknade Linn och kusinen kl. 5, och då tyckte de att det var dags att gå upp. Det var det ingen annan som tyckte kan jag meddela! Att försöka få dem att vara tysta och somna om var rätt meningslöst, så efter en halvtimme fick de gå ner till vardagsrummet och väcka de andra där nere...


Kommentarer
Postat av: Silli

hello Sandra, your card is soooo sweet. I love the cute image and your coloring... Your Lo is fabby... Love the pic´s. Happy day and big hugs!

2009-05-23 @ 20:16:24
URL: http://www.silli-silli.blogspot.com
Postat av: Lise-Lott G

jättefina kort! gillar speciellt morsdags-kortet.



ha det gott.



kram Lise-Lott

2009-05-26 @ 15:38:36
URL: http://liselottg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0