LOs från Scrapeventet

Nu har jag fixat foto och dessutom fotat en del av mina alster från Scrapevenet. Det var verkligen en helg som gav mersmak av både det ena och det andra! Först visar jag LOn från helgens roligaste klass, Jenny Sandbergs, då vi fick kladda en massa med akrylfärg! Jag valde att göra en väldigt snarlik Jennys, för den var så fin att jag ville testa göra en egen! Inser nu att jag fotade innan jag fyllde i mina små hjärtan... Jennys nya stämplar fick följa med mig hem, så otroligt fina! QK-fjärilen skulle jag också kunnat tänka mig, men eftersom C fick tag på den sista som fanns där så kanske jag kan få låna den någon gång!



Nästa är från QK-kursen och är gjord efter en LO av Marie Larsson. Även denna är väldigt lik förlagan, ibland är det kul att "gå in i huvudet" på någon annan och se hur det är att scrappa som de! Synd att de små fåglarna är till en reva-die och inte en liten, för trädet som också ingår känner jag inte att jag behöver (just nu i alla fall...).



Till sist den LO jag faktiskt gjorde först, det är med material från Basic Grey och gjord efter en LO av Maria Hansson. Här spegelvände jag på min jämfört med Marias, eftersom jag hade ett kort som passade och kunde utgå från det. Journalingen skrev jag först direkt på det mönstrade pappret, men då syntes det inte, så jag fick tänka om.


Kommentarer
Postat av: Camilla Waern

Vad fina de blev!Perfekta foton.Tror nog du kan få låna fjärilen,om du ber snällt ha ha ha ;-)

anytime det vet du!

Kram

2009-05-05 @ 19:44:23
Postat av: Mia

Hej! Vad söta barnen är! Och du scrapar verkligen jättefint! Kramar Mia!

2009-05-05 @ 19:44:58
URL: http://miabloggar.blogg.se/
Postat av: Linda

Vilka söta barn!!! :)

2009-05-05 @ 19:50:32
URL: http://typlinda.blogg.se/
Postat av: Sara

Oj så mycket fint du gjorde!! Förstår att ni hade hur kul som helst! jag är väldigt avundssjuk... :-D Dessutom är jag sjukt scrapsugen, men jag tycks visst aldrig få tid (eller tummen ur) att sätta mig. Hoppas på en miniträff snart så jag får suga i mig lite inspiration! Ha det bra, kram

2009-05-06 @ 15:21:49
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0