Linn 5 år!

Hipp hurra för min stora tjej som fyller 5 år! Nu har vi firat klart för den här gången, jag tror det är en nöjd och glad liten 5-åring vi har nu! Idag fick hon sin nya (fast begagnade) lila cykel, som var utan stödhjul. Hon skulle ut och prova på direkten, men efter ett tag tog Martin bort pedalerna och hon fick sparka sig fram för att hitta balansen istället. Så hon sparkade sig till och från simmet idag, och balansen ser allt bättre ut! Annars har vi tagit det rätt lugnt idag, jag har gjort 3 kort som jag inte riktigt kan visa än, men det kommer.

På det här fotot visar Linn hur mycket hon fyller!



Just nu har jag lite svårt att fatta att det är mindre än en vecka kvar till mässan i Göteborg och mindre än två veckor till stora träffen i Linköping! Vill du komma förbi och shoppa går det väldigt bra, här kan man läsa mer om LinköpingsScrap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0