Kort från helgen

Det här kortet gjorde jag till en utmaning med temat vågigt. Stämpeln är från Bildmålarna och bården är stansad med min nya scalloped-stans, är så nöjd att jag fick tag på en på mässan i Göteborg!



Övriga kort och LOs behöver fotas, ska försöka komma ihåg att göra det imorgon när jag är hemma och VABar. Det blev 6 kort och 6 LOs tror jag, och jag vann faktiskt första pris i lifttävlingen som Stellas hade! Och i Pysselpassions korttävling, men det var på WO, för det var bara jag med....

Kommentarer
Postat av: Bea

Jättefint kort! Visst är den stansen underbar! Lyckades sno åt mig den sista handarbeta hade med sig i helgen ;-)

2009-03-19 @ 18:23:31
URL: http://beasscrap.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0