Härligt med scrapträff!

Åh, vad glad jag är som hittat denna underbara hobby! Det har gett mig så otroligt mycket, jag har träffat så många härliga människor, jag skapar minnesbilder för familjen och gör lite kort att göra familj och vänner glada med. Speciellt kul är det ju på scrapträffar när man kan få göra allt på samma gång, idag satt jag med ett gäng härliga tjejer och skapade 4 LOs och 4 kort, och då har jag ändå hunnit med att ta hand om lite mat och tävlingar. Det känns riktigt skönt att vara igång igen, på sistone har det varit lite mycket annat så jag har inte hunnit med att skapa så mycket som jag är van vid. Nu ska jag krypa ner i sängen och se fram emot en ny härlig dag med scrapträff!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0