Cards of Maria

Här är andra omgången kort med stämplar och dekorationer från Cards of Maria. Den lilla partydraken gillar jag massor, och för att få lite inspiration till drakens färger plockade jag fram Linns bok om draken Karies och riddare Flour. Nästa gång Linn ville måla och valde just en drake gjorde hon precis likadant, lilla sötnosen!



Det här kortet hade jag tänkt till Martins farmor och farfars diamantbröllop, men Martin gillade kortet i föregående inlägg mer, så jag får ha detta till något annat istället! Blommorna är från Prima och är SÅ läckra!


Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Som vanligt är det jättefina kort du har gjort! :) Och det nedre kortet kommer garanterat till användning även om det inte blir till det du först tänkt!



Och jag förstår att du inte ville ta med dig både tjejerna - det räcker alldeles utmärkt att serva en. ;) Men jag antar at ni hade det rätt trevligt i helgen ändå. Hälsa till Camilla nästa gång du träffar henne!

2009-04-03 @ 08:51:06
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0