LO till Scrapperiets sommartävling

Jag kunde inte låta bli att haka på Scrapperiets sommartävling, jag älskar ju skisser och den här var lite annorlunda så den ville jag testa. Så många fina bidrag de fått in, kolla på Scrapperiets blogg! Kortet har jag scrappat innan, och det är inte omöjligt att det blir fler gånger, älskar kortet på min lilla söta prinsessa! Denna klänning har hon på sig så ofta hon får (inte på dagis...), det är knappt att jag får tvätta den. Som tur är så torkar den snabbt under natten!


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vilken söt prinsessa, och en underbar tolkning, Har också tolkat skissen men den har ej kommit upp ännu. Hoppas deltävling två blir lika kul



Kram Aase

2009-06-29 @ 18:49:44
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: Pysselpetra

härlig LO och jag gillar verkligen hur du gör titlar med olika alfabet. såg det på en Lo högre upp också - effektfullt och snyggt att du cetrerar dem!!!

2009-07-27 @ 07:06:52
URL: http://mittkreativakaos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0