Poolpremiär

Här är en LO skapad efter förra veckans skiss på Veckans skiss!  Jag tycker de ofta har rätt enkla och roliga skisser som passar mig perfekt, så jag gör dem så ofta jag hinner. Det är ett kort från årets poolpremiär, de tyckte det var så otroligt kul att plaska och leka!



Nu när min semester är på gång verkar ju värmen på väg bort, men just idag välkomande jag regnet och lite urladdningar, så otroligt kvavt det var här innan åskan och regnet satte igång! För min del är det helt ok med lite svalare väder åtminstone ett tag, men visst skulle det vara trevligt med lite badväder framöver också. Nu är det dags att sova, kanske vaknar jag av en skönsjungande familj imorgon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0