Lite nya kort!

Idag fick jag en massa fina stämplar från Bildmålarna, och jag kunde inte låta bli att göra åtminstone ett litet kort med en av de nya stämplarna... Här har jag använt "Liten katt", det blev direkt en av favoriterna. Eftersom de nya stämplarna är lite mindre tyckte jag det passade bra med ett 10x15 cm kort.



Sedan kommer även ett av korten jag gjorde på pysselträffen i fredags, det här är med "Frolle Frogs hjärtan".



Idag har jag köpt nya aerobicsskor, så jag hoppas jag ska kunna komma igång och träna lite mer!

Kommentarer
Postat av: Petra

Uj uj, vilken tur att det inte är mer än 7 veckor kvar tills vår träff, för jag VILL HA EN KATT!! Jättesött kort!!

Kram

2009-01-21 @ 22:32:39
URL: http://petraunne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0