Gott Nytt År!

Ja, eller god fortsättning är det kanske man säger nu? Vi hade en väldigt trevlig nyårsafton hemma hos vänner! Trots att vi inte ses jätteofta finner Linn och deras flicka varandra alltid på direkten och har hur kul som helst, men så har de ju träffats till och från ända sedan de låg i magen. :-) Båda de "stora" tjejerna (på snart 5 år) höll sig vakna till 12-slaget, Julia orkade till 23.40 innan hon somnade sött. Julia fick också se lite fyrverkerier eftersom kommunen inte kör sitt vid 12-slaget utan 17.45 och det såg vi på lite avstånd. God mat, trevligt sällskap och lite fyrverkerier att titta på, hur bra nyårsafton som helst!

Jag tror inte jag visat denna LO här, den är gjord efter en skiss av Helene i Scrapbooking mm, men kom inte med där. Fotot är från förra året, när vi var hos mina föräldrar och äntligen hittade lite snö. Självklart blev det lite snowracer och pulka då!


Kommentarer
Postat av: favvismaria

Hej hej!



Tack för din kommentar, alltid bra att höra andras åsikter!=)



Men nä,jag skriver nästan aldrig på mina LO:er (inte ens på baksidan...) mer än en rubrik av nåt slag. Dels vet jag aldrig vad jag ska skriva och dels för att jag skriver fult. Använder mer gnuggisar med nån liten text isf. =)



Ha det bra!

2009-01-01 @ 22:11:19
URL: http://favvis.blogspot.com
Postat av: Örnen

Härlig LO!!

God fortsättning på det nya året :-)

2009-01-02 @ 14:50:14
URL: http://ornen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0