Foton från vecka 4

Här kommer förra veckans fotosamling!



Ena dagen hade jag med mig kameran och fotade barnen på väg till bilen efter dagis, och eftersom de var så härliga blev det hela tre bilder därifrån! Längst upp till höger ska min lilla tokfia lägga sig och sova i docksängen, men hon fick inte riktigt plats i den...Sedan blev det två bilder fårn lördagsgodiset och ett på min lilla hjälpreda i köket, hon rör ihop smeten till parisersmörgåsar. Och så de två sista som Martin tog när jag och Julia busade lite i soffan i söndags.

Kommentarer
Postat av: kitty franken

wauw you make wonderful photos........ i am on a photoclass and are learning how to do that

and yes i am in the DT team

i love the stamps...

bye bye from Holland

Kit

2009-01-29 @ 22:06:01
URL: http://kittyfranken.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0