Foton från v3

Den här veckan har jag bara valt ut 9 foton som kompensation för de 11 förra veckan. ;-) Helt enkelt för att det blev enklast så layoutmässigt, hade ju en del fler foton jag kunde tagit med!



Som vanligt en väldig massa vardag! I måndags fick vi hem vårt macroobjektiv till kameran, och närbilden på Julias halsband får symbolisera glädjen över det, var ju tvungen att testa en del på direkten! Bilden på Linn med mackan är för att minnas hur hon gjorde tårtmacka med musliringar, där ringarna var ljus. Sedan är det lite slapparbilder när tjejerna och maken tittar på TV/datorn, och när de gosar lite. Idag har vi kastat ut granen, men det blev i alla fall några bilder på ljus och kula innan. Bilden på Julia längst ner till höger tog jag när vi satt på läktaren i gymnastikhallen när Linn var på gympa, tyckte hon var så söt! Tittar man nog ser man att hon fått låna mitt guldhalsband, något hon tycker är väldigt roligt för tillfället. Och så var jag på pysselkväll/syjunta i fredags, så då blev det en bild på kompisen vi var hos!

Tyvärr missade jag att få med kameran till scrapträffen jag var på igår, vi som anordnar LinköpingsScrap träffades då för att ha kombinerat möte och scrapträff. Det blev inte heller några foton från simskolestarten som gick idag, men det får väl bli foton därifrån en annan gång!

Kommentarer
Postat av: Saawan

Åh vilka härliga vardagsbilder! Just sådana här vill jag ha med i 365-projektet, inte saker utan vi liksom. Tack för inspirationen!

2009-01-21 @ 18:56:08
URL: http://julpysslarensvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0