Foton från v2

Sådär, nu har jag satt ihop foton från v2 också. Det blev visst 11 st den här veckan.



Även denna vecka en rätt blandad samling foton från vår vardag. Fotona på napparna tog jag eftersom vi håller på att vänja Julia av med att ha napp på dagarna, hon får den lagom till Bolibompa. Köttfärssås och spaghetti är en ganska vanlig maträtt här hemma (även om Linn innan vägrade äta köttfärssåsen och numera inte vill ha spaghettin...), spindelväven med rimfrost såg så fin ut utanför badrumsfönstret. Linn älskar att spela dataspel, här visade hon mig hur det går till i Pettson och Findus-spelet. Både Linn och Julia gillar att spela spel, så när vi hade kompisar över så blev det Jakten på den försvunna diamanten för de stora barnen och Ballongjakten för de små, men Julia började leka att ballongerna var glasögon istället. I julklapp fick flickorna varsin princessklänning av kusinerna och speciellt Julia använder sin nästan dagligen nu, men Linn tyckte också hon var fin i sin! På nedre raden har vi till vänster en relativt vanlig syn, Julia har rätt hetsigt humör för tillfället och på fotot är hon ARG! Och i badet vill de gärna ha sina nya simglasögon (precis som i sängen eller lite när som helst...).

Fotona är både som jag och Martin har tagit, men de flesta är mina. Eftersom syftet för mig med det här är att dokumentera vardagen tänker jag inte begränsa mig till enbart mina egna bilder. Men å andra sidan är det väl jag som tar 90 av 100 bilder. Kul är det i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Annika

Smart ide´med ett collage.

2009-01-15 @ 21:14:29
URL: http://detaljerna.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Så fint med bildcollage! Villken kul idé!

2009-01-18 @ 14:36:47
URL: http://nillar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0