Vårkänslor

Ja, inte direkt här! Igår vräkte snön ner under Linns 5-årskalas med kompisarna, snöflingor stora som femkronor... Men den här LOn jag gjorde till en utmaning på Scrappiz cybercrop i helgen! Man fick inte använda något köpt mönstrat papper, så jag gjorde mig ett eget. Stämpeln från Easer har jag använt i samma syfte innan, men färglagt med andra färger. Jag gillar verkligen det här kortet, Linn är så sprudlande glad och jag blir så glad av att se det! Dessutom sa Linn att hon tyckte LOn var fin och att hon vill gå till vitsippebacken varje år, något som vi gjort ända sedan hon bara var 2 månader gammal. Så det kan jag ju gärna ställa upp på i år också!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Vilken härliga layout!! Ja dit längtar jag väldigt mycket, men vi har ännu rätt mycket snö kvar. Och mer kom det i helgen =( men bara solen tittar fram så hoppas jag att det går fort.

2009-03-24 @ 21:08:52
URL: http://kathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0