Mysstund

Den här LOn påbörjade jag när vi hade scrapträff med gänget som anordnar stora scrapträffen i Linköping, vilket är ett bra tag sedan. Men tråden tog slut där och jag skulle sy klart hemma. Det blev gjort när min syster var här, och sedan dröjde det ända tills idag innan jag kom till skott att fota... Färgerna blir inte riktigt bra den här årstiden på eftermiddagen/kvällen, men så är det ju.



Jag är jätteförkyld, men eftersom jag precis börjat med nya arbetsuppgifter parallellt med att jag kör vidare med mina gamla ett tag, så känns det inte läge att vara hemma. Får väl se hur jag mår imorgon, med lite nässpray och Ipren ska det förhoppningsvis funka rätt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0