Varit på scrapträff!

Jag kom iväg på scrapträff idag, även om jag inte stannade hela dagen som jag brukar. Men jag hann i alla fall med 2 julkort och 2 LOs + att jag målade lite stämpelmotiv. Sedan kände jag att jag behövde åka hem. Jag och flickorna bakade lussekatter och jag gjorde lite risgrynsgröt till kvällsmaten. Nu har jag precis satt en deg till pepparkakor, Linn ville att vi ska baka det imorgon, men eftersom vi kommer ha 4 barn här imorgon får vi väl baka i omgångar!

För ett tag sedan visade jag en födelsedagskalender som jag gjort till designat, men jag gjorde en till samtidigt som jag visade upp på Scrappiz tidigare i veckan också, som såg ut såhär. Den ska min kära vän Anna få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0