Ny skissutmaning på Scrappiz

Idag har vi en ny skissutmaning på Scrappiz! Jag hade glädjen att denna månad bli sponsrad med ett läckert paket från Scraplagret, och eftersom det var så mycket roligt i det blev det både ett kort och en LO efter samma skiss. Skissen och teamets övriga tolkningar hittar du här. Mina tolkningar:



Fotona är från en härlig höstdag på väg till bilen efter att hela familjen varit på bio en lördag. Fotot på mig och Martin har Linn tagit, kul att hon har blivit så bra på att fota att jag gärna scrappar med vissa av fotona hon tar! Och det är ju inte så ofta jag och Martin är på samma foto.



Eftersom jag fick med en av de söta stämplarna från The Greeting Farm var jag förstås tvungen att göra ett kort! Här har jag till slut plockat fram mina Faber-Castell pennor och kombinerat promarkers och MCP-teknik på håret och ansiktet.

Nu ska jag krypa ner i sängen, imorgon ska jag en sväng på scrapträff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0