Julkort

Jag har insett att det snart är dags att skicka iväg julkorten, så i helgen jar jag skickat iväg en beställning med foto på mina fina flickor. Eftersom en del dessutom får ett scrappat kort runt fotojulkortet så tänkte jag att jag skulle fixa till några snabba julkort till också... Så det blev samma upplägg med med lite olika färger, de två första är efter en skiss på Kort i fokus, stämpeln kommer från Bildmålarna.

'

Sedan ett väldigt enkelt upplägg, färdigskuret papper från Forma hantverk (några år gamla...) tillsammans med två olika stämplar från Kortmakaren och så lite pearlmaker, klart!





Lite suddiga, men jag kom på lite för sent att jag skulle fota... Annars är det vitt ute här nu, inte mycket snö, men i alla fall så att man märker av att det är lite skillnad i ljus! Hoppas ni haft en riktigt bra Lucia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0