Borta bra men hemma bäst!

Nu är vi hemma efter att varit dels hos min familj och dels hos Martins. Det har varit en mysig julhelg, men det är ändå skönt att komma hem! Och det blir ju inte sämre av att min goa kompis Anna ringde och sa att de kommer förbi och hälsar på oss lite idag!

Jag ser att jag ligger en del efter med bloggandet, så här kommer mina sista julkort. Jag har använt en skiss från Kortskissen, som passade perfekt till min fina stämpel från Minelle. Den finns att köpa på designat! Första kortet är gjort som DT-uppdrag för designat, men även det mesta materialet på de andra korten finns på designat. Eftersom tiden gick lite för fort, så blev de sista korten väldigt lika varandra, men med lite små variationer i alla fall!







Nu ska jag fortsätta att röja i hallen, det blev en hel del påsar och väskor där när vi kom hem igår. Förutom alla julklappar och övrig packning så var jag i Ullared och shoppade lite kul saker på Gekås igår! :-)

Kommentarer
Postat av: KatarinaR

Vilka fina julkort! Gör ju inget alls att upplägget är samma, med olika papper osv. blir varje kort unikt iallafall.

2009-12-28 @ 19:58:03
URL: http://katarinaspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0