Unity stamp company för designat

Jag har fått så härliga stämplar från Unity stamp company! designat har månadspaket man kan prenumerera på med dessa härliga stämplar, det är stämplar som funkar både till kort och LOs. Här är det journalingstämpeln till vänster som är från maj månadskit. Jag har stämplat på OH för att kunna flytta runt lite och inte få ångest över att riskera att stämpla fel det sista jag gör på LOn... ;-) Det är vår lilla Julia tvärtemot, vi läser Emma tvärtemot då och då och Julia tycker såna här små bus är hur kul som helst! 



Här är det flera stämplar från Unity stamps! Huset är från majkitet, solen och molnen från julis. Träden har jag ritat och klippt ut, chalkat och satt dit lite röda bling som äpple.



Ikväll har jag roat mig med att baka bröd, så nu doftar det så gott i hela huset! Tyvärr startade jag lite sent, så nu måste jag vara uppe ett tag till så att de hinner svalna...

Kommentarer
Postat av: Hanna med familj

Vilket härligt kort<333

Längtar till scrapträffen saknar er :-)<3



Kram kram<3

2009-08-26 @ 22:04:24
URL: http://inmydreaams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0