Lugn söndag

Igår kväll kom resten av familjen hem, och barnen kom rätt snabbt på att de ville scrappa idag. Så de gjorde varsin LO och sedan har de roat sig rätt bra med att leka själv. När de ska pyssla är det bara att serva dem, men jag har ju hunnit pyssla lite när jag varit hemma själv även om jag jobbat också. Här är lite av det jag skapat.



Först är det bilder från vårt besök på Kalmar slott. Vi kom dit lite sent så vi tog bara en sväng ute och kikade mest på kanonerna. Här har jag till t använt mig av en 4:a och klippt lite, tack för det tipset Malena!



Det är inte så ofta jag lyckas fånga bara mamma och pappa på bild, men på min systers födelsedag var de så här fina!                                                

Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Väldigt snygga båda två, men den på "pappa och mamma" är nog min favorit. Enkel men innerligt kärleksfull.



Tack för tipset om "t" - själv har jag på sista tiden använt 9 som G och 7 som L... :)

2009-08-02 @ 21:19:32
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0