Fler kort med nya stämplarna

Det är svårt att sluta skapa när man får så mycket nytt kul att använda! Här har jag gjort ett kort till mammas kusin som fyller år om ett tag, stämpeln jag använt heter Mimosa - te och kommer förstås från Bildmålarna.



Nästa kort är ett "bra att ha-kort", stämpeln heter Flygande Tossa och är även den från Bildmålarna!



Nu börjar det bli dags att hämta tjejerna på dagis, det är inskolning av Julia på Linns dagis denna veckan, men eftersom hon i princip var färdiginskolad redan från början så behöver jag inte vara på plats. Jag var bara med den lilla stund de var där i måndags, och eftersom båda flickorna glatt springer in när jag lämnar dem, så känns det som om allt flyter på väldigt bra. Som tur är så är de lika glada när jag kommer och hämtar dem! De älskar att färglägga mina uppstämplade motiv, och förstås måste de också måla med mina pennor, det finns ju så många fler färger än vad det är på deras... Linn frågar ofta vilken färg det är jag brukar använda till hud eller hår eller någon stämpel på ett kort, hon vill gärna göra likadant som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0