Datorjournaling

Jag använder väldigt sällan datorn till mina texter när jag scrappar, men nu blev jag utmanad av Åsa i Scrappizredaktionen att göra det. Jag letade fram en gammal cirkelmall till PS som jag hittade på Creating Keepsakes hemsida  för länge sedan, och skrev både texten och rubriken i den. Det handlar om hur jag alltid gillat att läsa böcker, lite om vad jag läst i olika perioder i livet. Vill man få med mycket text är det väldigt bra att använda datorn, och det gillar jag även om det är enklare att skriva direkt för hand... Vill ni se vad de andra gjorde så kika in på Scrappiz!


Kommentarer
Postat av: Marie Gustafsson

Underbar layout Sandra! Har tänkt något liknande och nu fick jag inspiration!

Tack för erbjudandet om boende i helgen, men jag har fått ett rum på vandrarhemmet som ska ligga ganska nära(?) De hade fått ett återbud, så jag tackade ja till det. Men vi ses på träffen!!! Ska bli superkul!

2009-08-28 @ 08:10:51
URL: http://marieg-scrapblog.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0