Basic Grey för designat, del 2

Jag har fortsatt skapa med de Basic Grey-papper och dekorationer jag fick i mitt DT-paket från designat, mer info om vad jag använt finns på designats blogg.



Först en LO om barnens gosedjur och trogna följeslagare, Nalle och Mimmi är med vart de än går. Fotot är taget på en rundvandring på Borgholms slottsruin när vi var på Öland i somras.



Det här härliga fotot är att av Julias dagisfoton och är taget av Johnny Heneståhl  på Jarocka, jag är så glad att de även i år anlitade honom för fotona vi fick var helt suveräna! Det bästa är att Linn också var inne och tog syskonfoto och samtidigt tog han några bilder på bara Linn fast hon gick på ett annat dagis.



En LO om stans bästa glass, som man hittat på Bosses! Min nya journalingstämpel från Purple onion är nya favoriten, den större har jag redan använt på flera LOs och den mindre passar perfekt på kort!



Till sist blev det ett ganska enkelt kort med lite spillpapper, några stickers och lite pearlmaker!

Idag har jag börjat jobba, känns rätt ok! Fick reda på att det ska bli lite ändring i mina arbetsuppgifter framöver, det tror jag kan bli spännande och en verklig utmaning...

Kommentarer
Postat av: Malin/malwa

Härliga färger! :) Och stämpeln såg ju inte helt dum ut...

2009-08-19 @ 08:24:33
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com
Postat av: Malin/malwa

Härliga färger! Och journalingstämpeln ser ju inte helt dum ut... :)

2009-08-19 @ 08:25:20
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com
Postat av: Aase/ängel60

Jätte läckra LO, vad snygga papper BG kommit med de sista gångerna får ni bli ett inköp av dessa :)

Hoppas allt väl! Kram Aase

2009-08-20 @ 15:32:09
URL: http://angel60.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0