Underbart påskväder!

Idag har vi varit ute en hel del, flickorna sprang över till grannpojken på förmiddagen och bara kommit hem för att äta lite då och då... Själv har jag rensat på altanen och suttit en stund i solen, nu ska jag nog försöka rensa lite rabatter på framsidan snart!

Igår var det också vackert väder, men då satt jag inne en hel del och scrappade tillsammans med en kompis! Fast vi åt ute och dröjde oss kvar lite i värmen, riktigt härligt! Att scrappa är ju inte heller så dumt, och igår fick jag en hel del gjort. Här kommer korten jag gjorde, mina LOs är inte fotade och inlagda än.

Först ett kort med Mimo med skateboarden, en av Bildmålarnas nyare stämplar.



Och så ett vårkort med Mimosa vitsippa, som här istället blev blåsippor!



Hoppas ni alla njuter av den härligt vårsolen och har en lugn och skön påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0