Massor med knappar!

För ett tag sedan hade vi ett inlägg på Scrappizbloggen där vi använde knappar på olika sätt, och här kommer de jag hade med där. Först är det vår lilla kaffedrickare! Hon fick den lilla kaffekoppen av gammelmormor, och när vi dricker te eller kaffe måste hon få lite i den också! Jag använde knappar för att rama in fotot och valde färger som förstärkte fotots färger.


Den här LOn gjorde jag för ett bra tag sedan, gillar hur pappret och knappar/journalinghjärta så perfekt lyfter fram flickornas simglasögon!


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Jag gillar också knappar, så läckert på LO!!!!!

Må gott och kul att ses igen. Kram Aase

2009-04-30 @ 22:40:11
URL: http://angel60.blogspot.com
Postat av: jaa

http://www.gratis5.se/user/register/bamsenalle gå med där man sammlar poäng som man sen kan lösa in mot GRATis saker så som presentkort!!! Det är HEELT GRATIS

2009-05-01 @ 07:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0