Hoppar lite bland veckofotona! v14

Jag hann inte med att göra mina veckofoton ett tag, och nu var jag mer sugen på att fixa de nya, så jag hoppar över några veckor! Kanske kommer de andra senare, kanske gör de det inte... Här är i alla fall för v14!



Det här var veckan då det kändes som om våren kom på riktigt! Jag såg de första tussilagona, vi plockade fram vårskorna och tunnare kläder (och var tvungen att shoppa lite nytt, Linn hade vuxit MYCKET sedan hon hade den tunna jackan sist!). På vår uppfart kryper det omkring lite myror, något Linn och Julia förstås uppmärksammade och kröp ner på marken för att kunna titta noga. På helgen kom mamma och pappa upp för att gå på buskis som de fått i julklapp, men de fastnade visst inte på bild... Vi tillbringade också en underbar lördagseftermiddag hos goda vänner, gott att fika, flickorna som  lekte bra tillsammans och en underbar vårdag! Och så en bild på våra cyklar, nu finns det ju en för mycket eftersom Linn fått ny, fast å andra sidan är ju inte Martins med på bild. Det blev fullt utanför garaget när vi röjde i garaget för att få plats med bilen tidigare.

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka härliga vårbilder!!

2009-04-15 @ 21:54:49
URL: http://blogg.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0