Scrapträff och kräftor

Lite sent kommer här en rapport om helgen! I lördags var det scrapträff igen, den här gången stannade jag inte hela tiden och fick dessutom sällskap av Julia sista stunden jag var där. Men det blev i alla fall tre nya kort, fast jag har bara scannat ett av dem, de andra måste fotas. Det här är tänkt till min jobbarkompis som precis fått en liten pojke! Stämpeln är från Bildmålarna och heter "prins".



På kvällen kom Martins jobbarkompis med flickvän hit och åt kräftor med oss, jättetrevligt och dessutom gott med svenska kräftor! Gårdagen ägnade jag åt att baka bröd till stora träffen nästa helg, så nu är allt det klar. Linn och jag var först och handlade och sedan var vi på simmet. Det är så kul att se hur duktig hon har blivit, flyter jättebra och tar sig fram själv i vattnet åtminstone en liten bit. Med simfötter går det riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0