Kort till mamma/mormor

Linn har en favoritnalle som sover i hennes säng varje kväll och som hon haft sedan hon var nyfödd, men tyvärr har ju gosedjur som används mycket en tendens att gå sönder... Så även Nalle. Min mamma har flera gånger fått sy ihop honom, varje gång på nya ställen, så när han för ett tag sedan fick ett hål på magen sa Linn såklart att vi måste träffa mormor snart! Så när vi var där för ett tag sedan sydde mamma förstås ihop Nalle och tidigare i veckan kom jag på hur otroligt bra den här söta stämpeln från Bildmålarna passade för att säga tack för det! Jag har målat motivet för länge sedan, men eftersom jag hade Linn och Nalle i tankarna då så var det fortfarande rätt. Nu har kortet kommit fram, så då kan jag ju visa det här med!


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Härligt med mammor som kan sådant vi inte själva vill/kan göra.

Kram Aase

2008-10-31 @ 11:34:53
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Malin/malwa

Mmmm, Alexandras mormor är likadan. Så fort något är trasigt kommer kommentaren: "Mormor kanske kan laga den?!" :-)

2008-11-01 @ 16:07:57
URL: http://scrapsofmalwa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0