Fler kort!

Här kommer två kort som skapats utgående från samma skiss av Lina, men med ganska olika resultat. Det första gjorde jag som inspiration till Scrappizbloggens skissutmaning på World cardmaking day idag, och det andra knåpade jag ihop under eftermiddagen.





Stämpeln jag använt är från Bildmålarna och heter "Millie Mus julsläde", en stämpel jag är väldigt förtjust i så det blir säkert fler julkort med den. Jag har färglagt med promarkers, torrchalk och sedan lagt 3D-lack på nos och bjällror. Biljetten är Mirabylls design.

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vad snyggt att strecka på fjärilen...hmmdet hat jag inte kommit på att man kan göra :) Jätte fina kort båda två men fjärilen är min favorit.

Kram Aase

2008-10-05 @ 09:02:24
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Eva Jansson

Jättefina kort, min favorit var julkortet

2008-10-05 @ 11:43:17
URL: http://eviebee.blogg.se/
Postat av: Lalla

Vad fint kortet fvart med Millie Mus, glad att vi har dig!

2008-10-06 @ 21:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0