Lite nya kort

Det har blivit lite kort på sistone som jag inte kunna ladda upp på direkten, så här kommer lite samlat! Först är det kortet som pappa fick på Fars dag. Jag har använt stämpeln "Mimosas hjärtan" från Bildmålarna. Bokstäverna är Adornit från Carolee´s Creations, dem gillar jag massor!




Sedan är det ett kort som jag gjort till den födelsedagsswap jag är med på på Scrappiz. Här har jag använt "Mimosa ängel", även den från Bildmålarna. Inte riktigt mina vanliga färger, men jag gillar det!



Till sist är det ett kort jag gjorde igår till Scrapopol, denna veckas utmaning för mig var att använda cirklar. Så det blev ett cirkelkort med några cirklar på! Stämpeln heter "Mimosa med blomma" och är såklart från Bildmålarna... ;-)


Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Du är inne i ett kortstim tror jag bestämt, så fina kort du gör. Superläckra!

Må gott Kram Aase

2008-11-11 @ 11:16:35
URL: http://angel60.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0