Fler julkort!

Det har blivit lite fler kort här hemma, det känns bra att det redan blivit en hel del julkort! Jag har väl inga direkta planer på att göra egna kort till alla vi skickar till, utan får se hur många det blir när jag väl känner mig nöjd med skapandet, vilket känns väldigt bra!

Det här kortet har jag gjort till Scrapopol-utmaningen den här veckan, som var att skapa utan mönstrat papper. Jag har lagt ihop några olika stämplar från Bildmålarna och sedan gjort den snöiga bakgrunden med en vit penna.



Det här kortet är gjort till Stellas 10-års CC, och är gjord efter en skiss. Det var det enda jag hann med, men bättre än inget! Även denna stämpel är från Bildmålarna. De små blingstenarna är inköpta i en blombutik och inte alls tänkta till kort, men vad gör det! Tack Annika för tipset!



Här blev det ett omlottkort i storlek 10x10 cm. Väldigt enkelt att göra och kul med lite annorlunda än mina vanliga 15x15 cm kort... Även denna stämpel är från Bildmålarna!



Ikväll har jag haft större delen av gänget som fixar våra stora scrapträffar här, så nu har vi klurat ut ett datum som vi förhoppningsvis ska kunna ha vårens träff. Måste bara kolla lite innan vi går ut med det! Men jag längtar som vanligt redan... :-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0