Bildmålarnas julkortstävling

Bildmålarna har en julkortstävling på bloggen som pågår till imorgon. Nu tänkte jag inte vara med själv, men eftersom jag har en syster och systerdotter som är duktiga på att göra kort men inte har någon blogg, så får de låna min!

Så här är Lindas kort:



Och här är Hannas (11 år) kort!



Visst är de duktiga! Jag har fint besök av min syster, systerson och mamma i helgen, skönt när Martin är borta hela helgen. Det blev visserligen ingen scrapträff idag, men kanske hinner jag och Linda pyssla lite ikväll när barnen somnar?

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefina! Är klart impad över Hannas kort!!

Hoppas ni har en härlig första advent. Vi ska strax åka till Löfstad och äta julbord med våra familjer, ska bli gott och trevligt!

Vi ses på fredag! kram

2008-11-30 @ 12:56:41
URL: http://snorsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0