Två nya LOs

Under helgen har jag gjort två LOs till bloggfesten på Scrapinspiration, får se om jag hinner göra två till dit som man ska för att få vara med i deras utlottning.

Den första är skapad efter en skiss, jag har följt skissen väldigt mycket, gillade verkligen upplägget och att det blev en hel del vit yta! Kika in här för att få se skissen och även LOn jag liftat till min nästa LO.

balansera

Det här är en scraplift av MiaS, även här har jag tagit efter upplägget väldigt mycket, gjorde en lite annorlunda ram och så blev det bara ett foto. På fotot är det Julia och Casper, mina föräldrars hund.

kompisar


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilka fina LOs!

2008-05-05 @ 18:29:20
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0