PåskLO

Jag skrev en artikel om påsk på Scrappiz-bloggen, och gjorde en ny LO om hur man måste ladda upp med godis på skärtorsdagen. Idag insåg jag att min fina påskskål på bilden (och nästan det enda påskpynt jag har) har gått i bitar, så det är ju lite kul att jag i alla fall lyckades föreviga den innan. Så i år blir det godis ur ett påskägg om det kommer några påskkärringar och hälsar på!

redo

Kom på att jag ju använt en av  Silwerstars fina skisser som hon hade till sin bloggtävling för ett tag sedan!

Kommentarer
Postat av: Petra

Synd på skålen... Jag har som vanligt inget i beredskap för eventuella kärringat. Brukar få rota fram småpengar istället!
Kram

2008-03-20 @ 08:20:11
URL: http://petraunne.blogg.se
Postat av: Camilla

Den är så fin med härliga påsk färger.Synd med skålen.Vi är redo för kärringar och gubbar idag.Idag lämnade jag 2 små söta påskkärringar hos dagmamman med :-)

Tack snälla för det fina kortet!!Är det Magnolias stämpel?
jag har inte ens gjort nåt påskkort i år heller,trots jag har fina påskstämplar hemma nu men nästa år så
Ses på söndag!!
Kram

2008-03-20 @ 13:26:07
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0