En LO till cybercroppen

Igår skulle jag scrappat hela kvällen med Camilla, men tyvärr kunde hon inte komma eftersom N blev sjuk. Jag satte mig och scrappade lite i alla fall, och här är den första LO jag gjorde. Den är gjord efter en skiss av Silwerstar, och är alltså till cybercroppen på Scrappiz.

hasttjej

Här har jag använt mig av mina nya Scenic Route-papper, tycker de är så läckra! Och jo, det är ett bindestreck efter häst även om det inte syns, jag har lite svårt att dela på ord utan bindestreck, vilket känns rätt vanligt inom scrapvärlden nu.

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vad fina papper, scenic route är verkligen fina papper.
Härlig LO, med ett flickigt tema.... Visst är det svårt med lång rubrik som inte får plats.....
Jag lägger också gärna till ett bindestreck man har väl det i sig från svenska lektionerna :)
Kram Aase

2008-03-24 @ 11:22:23
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: Camilla

Jättehärlig!!
Här har det inte blivit mera kräks men Emelie har ont i ena ögat,blir jätteledsen mellan varven,ringde sjukvårsupplysningen utan framgång och har sköljt med lite vatten i ögat men det verkar inte vara nåt som irriterar,jättemysko, bara att avvakta som vanligt.
Blir till att ha dom hemma imorgon.

2008-03-24 @ 14:08:29
URL: http://www.camillasscraprum.wordpress.com
Postat av: Lotta

Gillar denna LO i massor, härliga papper och färger.

2008-03-24 @ 22:34:41
URL: http://scrapparlotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0