En LO och ett kort

Jag och flickorna kom iväg till mina föräldrar nu över påsk (Martin är hemma och tränar hela helgen), vi velade lite eftersom det var ovädersvarning, men det var varken snö eller speciellt blåsigt när vi åkte. Så något scrappat blir det inte förrän imorgon när vi kommer hem! Men jag hann göra ett kort till Scrappiz cybercrop i torsdags i alla fall, så här kommer det.

bast

Det här var till en utmaning där man skulle använda svartvitt och en färglagd stämpel eller foto i färg.

Sedan har jag skapat en layout till skissinspirationen som visades på Scrappiz-bloggen igår. Det är från ett besök på Kolmården för två somrar sedan.

hej pa dig

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vilek sötis din lilla tjej är! Såg dem på scrappiiz så fin LO du gjort. Sen är du ju jätte duktig på kort också..... Kram Aase

2008-03-23 @ 16:24:53
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0