Skapat med Maja Design

Jag fick chansen att skapa med Maja designs nya papper, helt underbara! Det finns 4 olika serier i Mina vänner, det här är den som heter Marina.



Mina härliga flickor! Det här fotot är ett av Julias dagisfoton, taget av Jarocka.



Vår japanska körsbärsträd är 51 veckor om året inte speciellt vackert, men den sista veckan har det så här vackra blommor!



Ett foto på mig och min kära syster, taget när vi var på Scrap och stämpelmässa i Göteborg våren 2007.



Och så till sist ett enkelt kort!

Idag har jag varit på fotosafari, jättekul! Jag har laddat in bilderna nu, ska bli roligt att se hur alla blev. Och hur de andras bilder blev också! Nu har jag i alla fall en del bilder på mig själv, något som oftast saknas eftersom jag hellre är bakom kameran än framför...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0