Receptkort

Igår kväll ringde min kära vän Anna och frågade om hon fick komma förbi och hälsa på, och självklart fick hon och hennes killar komma! Den minsta är bara 3 veckor, så mysigt med en liten bebis! När de kom sa jag att så små har mina barn aldrig varit, och faktiskt så har inte Julia varit det, hon var större redan vid födseln...

Nåja, eftersom det är LÄNGE sedan Anna fick några nya receptkort till sitt album så satte jag mig och gjorde två nya till henne. Så nu är det väl bara 7 st kvar att göra tills hon fått sin födelsedagspresent som jag gav henne för 2½ år sedan. Tur att hon har tålamod med mig och säger att det bara är roligt att få det lite då och då istället! ;-)




Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vilken kul ide´med recept kort.....

Vilka underbara LO du gjort i de fina rosa pappren.

Kram Aase

2008-07-01 @ 14:21:46
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Camilla

Massor av grattis kramar till dig idag vännen!!!!!!

Hoppas du får en fin dag och att vi ses snart

Kram

2008-07-04 @ 09:04:04
URL: http://inspiratosa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0