Pust!

Ojojoj, vad varmt det är! Vi hade planer på att röja lite här hemma, men vem orkar göra något i denna hetta? Jag är en av dem som tycker det är lite väl varmt med 30 grader, speciellt i ett varmt hus... Fast i eftermiddag kommer pappa och hämtar mig och flickorna så att vi ska vara hos mamma och pappa i deras husvagn i Sommen några dagar, ska bli skönt! Martin får vara hemma och förhoppningsvis få bilen fixad, den blev lite knasig efter en häftig inbromsning, får se om han också kommer ner sedan.

Igår var det scrapträff, och det var också varmt men kul! Och redan nästa lördag är det dags igen. Jag gjorde 3½ LOs igår, men jag avaktar lite med att visa dem här. Istället visar jag de två jag gjort till Stellas sommarkittävling! Båda är gjorda efter samma skiss, men den ena är vriden lite.



Det här var en vanlig syn på väg till och från dagis under våren, det var väldigt viktigt hur Nalle satt på pakethållaren, han skulle puta ut lite med rumpan och sitta upp med huvudet! Fotot lyckades jag inte komma till skott med förrän sista dagisdagen när vi kommit hem, det var en av fröknarna som frågade om jag fotat det...



Min lilla (stora) sötnos! Så nyfiken och intresserad, här på blommorna.

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Så fina LO, och vad kul att göra en intervjuv...

Varmt håller jag medom, hoppas det fläktar lite mera i morgon. Kram Aase

2008-07-27 @ 22:04:17
URL: http://angel60.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Otroligt fina layouter, Sandra! Och så fina foton du tar!!!

2008-07-30 @ 14:57:12
URL: http://nillar.wordpress.com
Postat av: Anonym

Åh så vackra!!



~Kicki~

http://blogg.aftonbladet.se/8948/

2008-08-11 @ 22:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0