Ett kort till

När både Julia och Martin sov middag passade jag och Linn på att pyssla lite, för min del blev det ett semester/sommarkort till. Det är samma söta tjej på den här stämpeln som på förra kortet, men det kommer finnas många olika figurer bland Bildmålarnas motivstämplar! Det kommer fler framöver, jag har blivit jätteinspirerad att göra kort igen efter att mest gjort LOs ett tag nu. Designen till själva kortet har jag lånat av Scrapkatt.



Efter lunch pratade vi om att åka och bada, men det var ju tur att vi inte kom iväg eftersom det någon timme senare öste ner en massa regn! Vi får hoppas på bättre tur imorgon!

Kommentarer
Postat av: Erica

Vilket fint kort du gjort!! Vad roligt att du ville "lifta" mig och att du berättade det så jag fick chansen att titta.

Hoppas du har en riktigt trevlig sommar!

Kram, Erica.

2008-07-12 @ 17:34:55
URL: http://scrapkattenskrypin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0