Miniträff hos Camilla igår och lite annat...

Igår var jag över hos Camilla och scrappade en stund, hur trevligt som helst! Fick en hel del gjort när jag var där, men jag glömde bort att fota den LOn jag kan visa upp nu när det var lite ljusare ute, så det får bli en annan dag.

Och så satt jag här och letade upp de 10 kort från förra året som jag tyckte bäst om, och lyckas sedan radera... Får väl se om jag orkar göra om det lite senare, nu är jag bara så trött på det!

Jag kollade lite på vad jag skapade förra året, och det hade totalt blivit över 125 LOs, med en liten övervikt för LOs i lettersize (69/57). Ja, plus då de runt 15 LOs jag gjorde till mammas album från hennes 60-årsfest som jag och min syster gjorde till mamma i julklapp. Kort har det blivit lite färre, men i alla fall över 100 st, så jag hoppas några vänner har blivit glada för dem under året!

Nyårsafton firade vi ensamma med lite gott att äta, och så tittade vi och barnen på fyrverkeriet kommunen anordnar vid 17.45. Det syns jättebra från vår balkong, så vi brukar stå där och kolla vid tolvslaget i vanliga fall. Nu sov sig barnen igenom allt smällande vid tolvslaget.

Idag har vi åkt lite pulka! Inte mycket snö, men det gick bra att åka ändå.

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Vad härligt att scrappa med en vän, min tur idag :)
Synd att det inte kommer mer snö för barnen blir ju det så mycket roligare.... Vad många kort du gjort, jag har gjort ett :) Men många LO för det är min grej.
Kram Aase

2008-01-03 @ 15:57:23
URL: http://angel60.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0