VardagsLO

Scrappiz-bloggen har vi en kategori som heter "Scrappa vardagen" och med den vill vi påminna våra läsare att även scrappa saker ur vardagen, för det är ju där vi tillbringar den mesta tiden! Jag gjorde en LO om min tvätthög dit, eftersom det är något som upptar rätt stor del av min vardag...

tvatthogen

Idag har det varit scrappträff för hela slanten, vi som anordnar började ju redan ställa i ordning igår. Jag har gjort ett kort och 3½ LOs, men orkar inte scanna in de som går nu, för jag ska försöka komma i säng snart så det får vänta lite. Jättekul med stor träff och en hel massa roliga butiker på plats. Jag shoppade en cuttlebug, men inte till mig utan till min kära syster. Annars blev det lite smått och gott, det finns ju så otroligt mycket kul att titta på!

Kommentarer
Postat av: Aase/ängel60

Ja tvätthögar har vi allihopa, ska nog föreviga min med som ett minne..... Jätte bra ide´för vardagen glömmer man! Kram Aase

2008-02-03 @ 11:54:38
URL: http://angel60.blogg.se
Postat av: nilla_r

Heja, Sandra! Jag älskar precis sådana där vardagslayouter! Härligt tema och jättefin sida!
/Pernilla

2008-02-04 @ 19:02:26
URL: http://nillar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0