Tiden går fort!

För nästan exakt 4 år sedan insåg jag att jag skulle föda barn! Att det verkligen var dags alltså, ATT jag skulle föda barn hade jag väl börjat förstå lite innan... Men det var ungefär den här tiden, då för 4 år sedan, som jag förstod att det var värkar jag kände och att de började komma mer och mer regelbundet. Vid halv 4 snåret åkte vi in till förlossningen och strax efter halv 9 på morgonen hade jag en underbar liten tjej PÅ min mage istället för I, vilken lyckokänsla!

Det är inte klokt vad tiden går fort...

Kommentarer
Postat av: Frida

Kan hålla med om att tiden rasar iväg. Min äldsta fyller 3 i sommar och det känns som det var igår han föddes, på samma gång känns det som han alltid varit här!
Trevlig blogg! :)

2008-02-29 @ 22:34:52
URL: http://www.fluffig.net
Postat av: Maria

Ja de växer fort ungarna. Jag har en son som är 16 och en dotter som fyller 8 i år.
Blir lite sugen på o komma igång med mina scrapbookinggrejer när jag kollar på din blogg. Men grejerna ligger bara där i en låda...

2008-02-29 @ 22:40:55
URL: http://mariasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0