Bästa julklappen kom idag!

Idag fick jag min sista och bästa julklapp! Martin har satt ihop en fotobok om familjens 2008, helt underbart med en bok fylld av foton på nära och kära, en toppensammanställning över året. Det enda som kan förbättras är möjligen att det inte är någon text till, men jag planerar att göra en lapp att fästa på pärmen som i alla fall talar om ungefär när bilderna är ifrån. Boken innehöll över 750 bilder och då var det ändå en del bilder som jag valt ut och scrappat som inte var med, så ja, vi har en del att ta av... Jag kan lova att det var en uppskattad julklapp, nu vet jag vad jag ska önska mig till nästa år! ;-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilken härlig gåva!

2009-01-04 @ 12:58:57
URL: http://detaljerna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0