Annorlunda julkort

Ja, annorlunda för att var gjorda av mig i år då! Jag har nästan uteslutande gjort julkort med mina härliga stämplar från Bildmålarna, men de här gjorde jag till Scrappiz med papper sponsrade av Scrapateljén. De härliga papprena är Best Creation Inc, och de är så fina att man inte behöver några övriga dekorationer enligt mig! På första har jag bara gjort en tag och duttat dig lite pärlor med nya favoriten pearlmaker från Waco.



Här har jag klippt ut blad och bär och satt på distanskuddar, använt samma god jul-stämpel och två brads.



Lite närbild på kortet.



Idag är Linn och Julia hos kompisar, så vi har passat på att börja handla lite julklappar. Nu är det nästan lite konstigt tyst här hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0