Winnerbäck-konsert igår!

Igår var jag, Martin och drygt 11000 andra och lyssnade på Lasse Winnerbäcks turnéavslut på Stångebro, en helt underbar konsert! Dessutom en toppenkväll med stjärnklar himmel och lagom temperatur ute. Eftersom min snälla mamma var här och tog hand om flickorna hann vi dessutom med att gå ut och äta innan och behövde inte känna stress för att komma hem till någon barnvakt. Någon gång skulle jag vilja gå  på en Winnerbäck-konsert i någon annan stad också och jämföra, se om det är lite speciellt när han är i Linköping eller inte. Självklart känns det ju så eftersom man känner igen ställen han sjunger om och publiken alltid är väldigt taggad och med i låtarna, men det kanske den är på andra ställen också? Nåja, det var min födelsedagspresent och jag är SÅÅ nöjd! (jag fick alltså biljetterna i present, jag fyllde ju för ett tag sedan...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0