Sommarfötter

Varje sommar har jag randiga fötter... Så fort snön smält och det går att gå i sandaler så kommer mina fram, sedan använder jag knappt några andra skor förrän vintern närmar sig. Kan väl vara värt att dokumentera! ;-)



Idag har jag städat lite inne i sovrummet, bland annat var jag under sängarna och dammsög, och det var visst ett tag sedan sist... Och så har jag tvättat lite, lagat mat, plockat lite här och där. Nu när solen skiner igen efter ett antal spöregn funderar jag på att ta en promenad efter kvällsmaten, behöver komma ut lite!

Kommentarer
Postat av: DesignAnnique

Sådana där fötter har jag (och dottern) också...:) Ljuvlig LO också, riktigt härligt somrig!

2008-08-14 @ 08:35:16
URL: http://designannique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0