Nytt Bildmålarna-kort

Igår satt jag och tjejerna och målade/färglade lite efter att vi kommit hem från jobb och dagis. Jag hade ett grattiskort i tankarna och det var också det det blev när flickorna somnat. Stämpeln är från Bildmålarna och heter "Mimosa på staket". Som vanligt har jag färglagt motivet med promarkers och bakgrunden med torrchalks. Den vågiga cirkeln är egentligen ett glasunderlägg, men jag tyckte det passade alldeles utmärkt på kort. För att göra det lite roligare satte jag i brads (som jag målat med promarkers för att få rätt färg). Biljetten har Mirabyll gjort mallen till.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Åh så fint!! Jag har sökt till DT-teamet och hoppas på det bästa! Skulle vara toppen att få göra kort med dessa underbara stämplar!! :0)

Kramizar kicki

2008-09-01 @ 14:34:10
URL: http://kickansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0